reklamlar

haberler

manşet haberler

Personel Gazete Sağlık Personeli PersonelSaglik.NET

29 Haziran 2016 Çarşamba

Özel Eğitimde Zorunlu Eğitim ve MEBBİS Kurum Kodu...

MEB Özel Eğitimde Zorunlu Eğitim ve MEBBİS Kurum Kodu konulu yazı yayımlayarak bir dizi düzenleme yapılmasını istedi

      

MEB Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü Özel Eğitimde Zorunlu Eğitim ve MEBBİS Kurum Kodu konulu yazı yayımlayarak bir dizi düzenleme yapılmasını istedi

Yazıda, Bilindiği üzere 11/04/2012 tarihli ve 28261 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren 30/03/2012 tarihli ve 6287 sayılı İlköğretim ve Hğitim Kanunu ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun gereği zorunlu eğitim 8 yıldan 12 yıla çıkarılmıştır. Bu konuda alınacak tedbirlerle ilgili açıklamalar, 09/05/2012 tarih ve B.08.0.ÖKM.0.00.00.00/ 401 sayılı (2012 / 20 numaralı) Genelge ile duyurulmuştur. 2012-2013 eğitim ve öğretim yılı başına kadar tüm bireylerin eğitime erişimlerinin sağlanması için gerekli çalışmaların hızla tamamlanması ve MEBBİS kurum kodlarının tanımlanması büyük önem arz etmektedir.

Ayrıca 573 sayılı Özel Eğitim Hakkında Kanun Hükmünde Kararname ile de özel eğitime ihtiyacı olan bireyler için okul öncesi eğitiminin zorunlu olduğu hükme bağlanmıştır. Söz konusu mevzuat  hükümlerinin uygulanması ve alınması gereken tedbirlere ilişkin aşağıdaki düzenlemelerin yapılmasına ihtiyaç duyulduğu belirtilmektedir.

Cihat Karakuş 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haberdata.com Güncel Son Dakika Haberleri